
Aleksandra Dżas
Ukończyła studia magisterskie z psychologii na Uniwersytecie SWPS w Sopocie. Obecnie realizuje całościowe szkolenie psychoterapeutyczne w nurcie psychodynamicznym w Laboratorium Psychoedukacji w Warszawie.
Doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując jako terapeutka dzieci i młodzieży w przedszkolach i szkołach, gdzie prowadziła terapię indywidualną, wspierała dzieci w rozwijaniu kompetencji społecznych, emocjonalnych i edukacyjnych oraz uczestniczyła w procesach diagnostycznych. Pracuje w oparciu o założeniach Stosowanej Analizy Zachowania.
W swojej działalności terapeutycznej szczególną uwagę zwraca na relację, empatyczne rozumienie oraz tworzenie bezpiecznej przestrzeni sprzyjającej rozwojowi.
Obecnie jest również zatrudniona w przedszkolu jako psycholog-terapeuta, prowadzi konsultacje psychologiczne dla dorosłych i diagnozuje ADHD u pacjentów pełnoletnich.
Od najmłodszych lat związana z działalnością pomocową – jako wolontariuszka w świetlicy socjoterapeutycznej wspierała dzieci w odrabianiu lekcji, zabawie i budowaniu relacji rówieśniczych.

